10 درصد از پیش آگهی کلیوی نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : rshaole

کلیه ها و اندام های حیاتی در بدن قبل از آنها با مواد زائد و سموم آنها را به مثانه فرستاده رسیدگی کند. اگر صدمه به کلیه، آنها نمی توانند کاملا موثر است. هنگامی که عملکرد کلیه قطره به 10 درصد از دیالیز را آغاز کرده است و یا در مورد وارد است. نارسایی کلیه چیست، با 10٪ پیش آگهی کلیوی؟

به نارسایی کلیه پیش آگهی از فردی به فرد با توجه به ماهیت غیر قابل پیش بینی از این بیماری متفاوت است. این شانس عوامل آن، از جمله عوارض، درمان، سن، نارسایی کلیه و دلایل دیگر تاثیر می گذارد.

در اغلب موارد، نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست مرگ خود را، اما عوارض آن است. بیماری عروق کرونر و عفونت از علل شایع مرگ در نارسایی کلیوی است. در همان زمان، آن را نیز عوارض جانبی دیالیز کلیوی پیش آگهی بدتر شکست، با 10٪ از عملکرد کلیه به طور قابل توجهی.

نارسایی کلیه ممکن است به دلیل تاثیر زیادی در پیش آگهی است. میزان کاهش در عملکرد کلیه را تا حدی بستگی به بیماری های زمینه ای منجر به نارسایی کلیه و چگونه آن را به خوبی کنترل می شود. است یک علت شایع نارسایی کلیه به شرح زیر:
* دیابت
* فشار خون بالا
* بیماری های گلومرولی
* بیماری های کلیوی ارثی
* سموم و تروما
زمانی که کلیه خود را شکست سن پیش آگهی نارسایی کلیه اثر می گذارد. در ادامه شما را جوان هستند، بهتر است پیش آگهی است.
این مهم ترین نقش را در درمان نارسایی کلیه است که 10 درصد از عملکرد کلیه در افراد پیش آگهی ایفا می کند. دیالیز رایج ترین درمان است، اما ممکن است برای بهبود درمان نارسایی کلیه و نه عملکرد کلیه. با گسترش طول مدت دیالیز، دیالیز فرکانس ادامه خواهد داد به افزایش است.

به منظور بهبود نارسایی کلیه، با 10٪ پیش آگهی درمان جایگزینی عملکرد کلیه باید به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. اگر عملکرد کلیه ممکن است بالا، بیمار قادر خواهد بود برای جلوگیری از دیالیز و یا اگر آنها باید از شر دیالیز در دیالیز.
هر چه شرایط خود. درمان زودرس کلید پیش آگهی خوب است.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما همه چیز را برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: 10 درصد از پیش آگهی کلیوی نارسایی کلیه است,به نارسایی کلیه,برای جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: